Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 11:08 - Славито май го е закъсал...
Автор: praven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1645 Коментари: 0 Гласове:
0



Гледах вчера интервюто със Слави Трифонов - закъсал го е човекът. Не че съм му голям фен (всъщност не ми харесва как се мутрее и другарува с най-големите бандити в България), но все пак доста свикнах всяка вечер да го гледам на екрана и си ме кефеше. Възхищавах му се че има сили всяка вечер да води. Мислех си - ето един човек в България който се е оправил, бачка здраво, но има защо, и т.н. И сега ми стана кофти за него - оказа се че все пак и той е човек, има си своите страхове и проблеми, които всъщност хич не са малки. Да останеш (почти) сляп е ужасно, целият ти живот се преобръща, особено за такъв като него който е свикнал постоянно да е пред очите на всички и с това си вади хляба. Някои неща не се оправят с пари, макар че парите помагат много. Ето, събрали се сума ти лекари, професори, светила разни, и не знаят какво му е. Може да е това, може да е онова... Гадаят...
И като гледаш такива неща, се замисляш кое всъщност е най-важното в тоя живот. И следващия път на улицата като видиш мутрата в мерцедеса, си казваш - да, той има пари и скъпи коли и т.н. но пък аз имам младост, свободно време и приятели, И здраве. И не се знае кое е по-важното.


Тагове:   май,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: praven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3176541
Постинги: 94
Коментари: 803
Гласове: 337
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол