Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За нещата които ме вълнуват в момента
Автор: praven Категория: Лични дневници
Прочетен: 3176803 Постинги: 94 Коментари: 803
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
06.07.2009 23:09 - Street-Art
Вечер е. Двама рисуват по стените на недовършения блок отсреща:
Картината се получава доста добре. Удоволствие е да ги наблюдавам.
Накрая полицията идва (вероятно извикана от бдителен съсед).
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6920 Коментари: 0 Гласове: 0
Не мога да повярвам колко ниско са паднали БСП с клиповете с брадвите. За такива идиоти ли мислят хората? Или, още по-лошо, повечето хора наистина са такива идиоти и верно смятат че Костов е виновен за всичко?
По чия идея е тая безумна ка...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 02.07.2009 23:29
21.05.2009 15:12 - Business As Usual
Поредното спамерско писмо, което получих, леко се различава от останалите. Вместо обичайните оферти за Виагра или часовници-менте, то съдържаше предложение за работа. По-точно, да стана посредник при парични преводи от щатите към Европа ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7169 Коментари: 2 Гласове: 0
"Увеличихме инфлацията. Но това НЕ е достатъчно. Ще я увеличим още!
Увеличихме и корупцията. Но това НЕ е достатъчно. Ще я увеличим още!
Влязохме в ЕС. Но това НЕ е достатъчно. Ще направим още и за да излезем от ЕС! Гарантирано от БСП!"
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3082 Коментари: 0 Гласове: 0
И съответно: двама работници се трудят усърдно, изхвърляйки тухли и чували на зелената поляна край блока. Която все повече заприличва на бунище.
Като се замисля, то си е работа – натоварили са тухлите в баничарката, дошли са дотук, ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3359 Коментари: 1 Гласове: 1
Трябва наистина Галеви да станат депутати. Да се присъединят към останалите лика-прилика дружки в парламента. С чисто съдебно минало, като всички нас (така каза адвоката им).
Трябва да стане така. Цирка да е пълен. Да стане ясно и за най-...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3499 Коментари: 2 Гласове: 0
Започнах курсове за любител-пилот. Една от най-старите ми мечти е на път да се сбъдне... Просто не ми се вярва, че се случва на мен. Все едно се отнася за някой друг.
Доста се притеснявах дали ще мина медицинските прегледи, бях се наслуша...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3227 Коментари: 0 Гласове: 0
Е, доживяхме най-накрая да се появи официално и тук. След като дори и македонците ни изпревариха. След като се продава в над 70 държави, вече и в България - GloBul ще го пусне от 20 март.
Все пак не бих си го купил, защото цената ми се ви...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2722 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 14.03.2009 10:44
Последните седмици правя първи стъпки във виртуалната авиация – в мрежата на IVAO. След няколко полета по кръга, в събота вечерта се пуснах Горна до София онлайн. Нея вечер си имаше хора и на контрол, и на подход. Бая се озорих, о...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539 Коментари: 1 Гласове: 0
Тия дни имах странна случка, която все още не ме оставя на мира:
Вечер, към 10 и половина, играем билярд в Борово. До нас се приближават двама души, мъж и жена, и се представят като “Криминална полиция”. Показват служебни карт...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759 Коментари: 0 Гласове: 0
Като фен на авиацията, от доста време се точа на едни педали за Флайт Симулатора. Тука в БГ ги има обявени за 160 евро (310 лева) в магазина на Virtual Pilot – което на мен ми все ми се виждаше много. И като ги видях в щатите за ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4802 Коментари: 3 Гласове: 1
Последна промяна: 10.12.2008 22:30
Вече повече от две седмици не съм карал колело, и започва да не ме свърта. Особено тия дни както се затопли. Но като знам колко си играх да го почистя и смажа веригата и жилата и прочее подвижни части, и “консервирам” за през...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2764 Коментари: 0 Гласове: 0
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: praven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3176803
Постинги: 94
Коментари: 803
Гласове: 337
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол