Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2006 11:13 - Мечти
Автор: praven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1881 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера както си четях юлския Today"s Pilot (и по-точно статията за медицинските изисквания за любители пилоти в България) и установих че изискванията за всяко от двете очи е да има зрителна острота 50% без корекция и 100% с корекция (като максималната корекция е +/- 3 диоптъра). Което автоматично означава че аз няма да мога да стана пилот. Никога. Което ме потресе доста. Не че се бях затичал още утре да се запиша на курса, но все пак си мислех да го направя някой ден. А сега...
Дано да го отменят това, или да облекчат изискванията. В щатите например, в категорията леки самолети, изискането е да имаш валидна шофьорска книжка. Толкова. Защо при нас е толкова строго? Та аз не се каня да ставам пилот на изтребител, или да превозвам стотици хора - искам да си летя просто за удоволствие. Ако не мога да получа лиценз, значи никога няма да мога да полетя сам. Мисълта е много депресираща...


Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makss - ...
03.07.2006 13:06
Тече, всичко тече -
времето няма бряг
и ни влече - няма как.

И тъй всяко момче,
всъщност е бъдещ мъж -
поет или моряк.

Всеки малък мъж мечтае
миг поне да е силен и сам.
А моретата да са до колене -
дори на голям.

Растем и пак ще растем,
но заедно с теб -
приятел с теб съм днес
и утре, и до край -
въпрос на мъжка чест,
не на игра.

А морякът иска да е
капитан, смел капитан.
Капитанът иска да е
Магелан - поне Магелан.

Растем и пак ще растем,
но заедно с теб -
приятел с теб съм днес
и утре, и до край -
въпрос на мъжка чест,
не на игра

Мечтите са за да се сбъдвашт!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: praven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3178308
Постинги: 94
Коментари: 803
Гласове: 337
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол